Niezależne forum mieszkańców Kwidzyna i nie tylko :-)

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 235 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: poczatki kwidzynskiego big beatu
PostNapisane: 28 września 2013, o 16:52 
Offline

Dołączył(a): 28 lipca 2013, o 16:06
Posty: 48
Płeć: Mężczyzna
Ś.p.Mirek Grajewski był moim najlepszym kumplem jeszcze przed wyjazdem do szpitala z którego już nie wrócił popijaliśmy wódeczkę.Był najlepszym basistą z którym mi się najlepiej grało.Najlepszy okres naszego grania to DREWNIAK grałz nami Andrzej Jankowski ja no i Mirek zespół nazywał się Towarzystwo Komina,graliśmy po dwa koncerty dziennie zawsze było mnóstwo młodzieży.prowadził to ś.p. Klaus Bojanowski.Na zdjęciu Mirek,Kaziu Rybara ,Marek Szulc no i ja Komin.Było to na Festiwalu Pieśni Partyzanckiej gdzie zajeliśmy drugie miejsce w Polsce.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: poczatki kwidzynskiego big beatu
PostNapisane: 28 września 2013, o 17:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lutego 2007, o 13:24
Posty: 226
Lokalizacja: Europa
Płeć: Kobieta
Fajne fotki, no i fajne chłopaki. :lol:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=CHaxT79NqJw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: poczatki kwidzynskiego big beatu
PostNapisane: 2 października 2013, o 19:50 
Offline

Dołączył(a): 30 czerwca 2013, o 17:42
Posty: 103
Płeć: Nie wybrano
Witam ponownie z Brunszwiku! Zauwazylem troche nowosci i tak zaczynam od naszej aktywnej kolezanki "Tosia".
Rozmawialem z red. "Pulsu" Andrzejem Baczewskim o watku informujacym smierc naszego wspolnego Kolegi Z. Radzieja, zauwazyl, ze podpisali go "Absolwenci Liceum Pedagogicznego", a nie bardzo wie kto posluguje sie inicjalami "sam". Po naszej rozmowie traktuje to jako "kaczke dziennikarska". Dobrze, ze sie nie obrazasz, ale ja z kolei nie chce byc postrzegany przez Ciebie i innych czytajacych,mnie, jako "artyste". Nigdy nim nie bylem i juz nie zostane, nie mam takich dazen ani aspiracji do
tego. Po prostu przyszlo mnie do glowy powspominac stare czasy, ciesze sie, ze nie jestem samotny w tym...,dzieki Wam.
"Komin" wyprzedzil mnie troche z ta Renawa, chyba z 76go roku, specjalnie odczekalem do mej rozmowy z przedstawicielem "Pulsu" i teraz zaczne wspominac te grupe od poczatku. Nie mam niestety zdjec z tamtego okresu ale utrzymaly sie "przy zyciu",
lekko pomiete i pozulkle wycinki prasowe z tamtych lat, kilka dyplomow.
Kolego "krzyzak", znam, lub znalem wszystkich zyjacych i Niezyjacych przez Ciebie wymienionych. Lutek Pietka oprocz tego, ze serdeczny kolega, to bliski sasiad, dzieli nas ok. 5 min. pieszego spaceru,a jego, tez prawie naprzeciwko sasiad, to Edward Hulewicz. Lutek przeszedl ostatnio powazna operacje, ktora dotkliwie pozostawila po sobie oslabiajace go slady. Jego i kilku innych przedstawilem tu na Forum zdjeciami.
Prosze Cie "Komin" jezeli masz zdjecia to publikuj,traktuj to co pisze na luzie,a pisze prawde, nie posluguje sie zakumuflonymi pseudonimami tylko prawdziwym imieniem i nazwiskiem. Zaczne w piatek lub za tydzien w srode.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: poczatki kwidzynskiego big beatu
PostNapisane: 3 października 2013, o 11:11 
Offline

Dołączył(a): 30 czerwca 2013, o 17:42
Posty: 103
Płeć: Nie wybrano

    6.09. obiecalem przedstawic, tak to nazwalem: "czarne kulisy PRL-u na najnizszym szczeblu". Brzmi to b. groznie, zlagodze to i ogranicze sie tylko do "elblaskiego przypadku" jako przykladu. Przypomne, chodzi o moj wystep w koncercie laureatow, nie bedac nim.
    Jako pracownika kult. osw. PDK-ku, co rocznie mianowano mnie na okolicznosc organizowania okregowych eliminacji do krajowego konkursu piosenki radzieckiej "Komisarzem" d/s. w/w,przypominalo mi to "komisarzy ludowych" w Zw. Sowieckim, lecz moja rola bylo wykonac "prikaz".Byla to wowczas prestizowa impreza zlecana przez TPPR i PZPR. Robilem to przez piec lat pracy w PDK-u, nie biorac udzialu w tym(muzycznie).
    Gdy zmienilem prace,wrocilem do swego zawodu (tu Kaziu Rybara zaczal sie gubic,moze osobno, a moze wcale nie ruszac? - jak myslisz, "komin"?) w Meblosie, jako spoldzielca powinienem reprezentowac te grupe spoleczna.Pozegnalem Renawe,"przekazalem" ja Markowi Szulcowi, zespol Quedino z Jozkiem Mierzejewskim juz czekal na mnie... C.d.n. (ide na koncert,gramy na Festynie Dozynkowym "Winobranie", 2 godz.,dla ciekawskich: po 50,- Euro na osobe, w przerwie kurczak z grila i faszka wina dla gupy),pozdrawiam,janusz.


    Góra
     Zobacz profil Wyślij e-mail  
     
     Tytuł: Re: poczatki kwidzynskiego big beatu
    PostNapisane: 3 października 2013, o 11:21 
    przestaje mi sie ten temat podobać... chaos mnie odstrasza niestety


    Góra
      
     
     Tytuł: Re: poczatki kwidzynskiego big beatu
    PostNapisane: 3 października 2013, o 12:15 
    Offline
    Avatar użytkownika

    Dołączył(a): 26 lutego 2007, o 13:24
    Posty: 226
    Lokalizacja: Europa
    Płeć: Kobieta
    Cytuj:
    chaos mnie odstrasza niestety

    gorzkie żale.....

    _________________
    http://www.youtube.com/watch?v=CHaxT79NqJw


    Góra
     Zobacz profil Wyślij e-mail  
     
     Tytuł: Re: Odp: poczatki kwidzynskiego big beatu
    PostNapisane: 3 października 2013, o 12:26 
    Offline
    Avatar użytkownika

    Dołączył(a): 15 września 2006, o 01:25
    Posty: 1454
    Lokalizacja: Kwidzyn
    Płeć: Mężczyzna
    Tosia ale kolega mich ma rację. Ty to przeżyłaś więc czytając ten bałagan wiesz o co chodzi. Ja chcąc się dowiedzieć czegoś na ten temat czytam janusza.czechowskiego i momentami nie mam pojęcia o co mu chodzi. Podejrzewam że nie na złych zamiarów ale mógłby się czasami wysilić żeby napisać coś co wszyscy zrozumieją.

    _________________
    "They got money for wars but can't feed the poor" T. Shakur


    Góra
     Zobacz profil Wyślij e-mail  
     
     Tytuł: Re: poczatki kwidzynskiego big beatu
    PostNapisane: 3 października 2013, o 12:30 
    Offline
    Avatar użytkownika

    Dołączył(a): 26 lutego 2007, o 13:24
    Posty: 226
    Lokalizacja: Europa
    Płeć: Kobieta
    Cytuj:
    gorzkie żale.....

    Ale to nie dotyczyło micha kolego :lol: :lol: :lol:

    _________________
    http://www.youtube.com/watch?v=CHaxT79NqJw


    Góra
     Zobacz profil Wyślij e-mail  
     
     Tytuł: Re: Odp: poczatki kwidzynskiego big beatu
    PostNapisane: 3 października 2013, o 12:38 
    Offline
    Avatar użytkownika

    Dołączył(a): 15 września 2006, o 01:25
    Posty: 1454
    Lokalizacja: Kwidzyn
    Płeć: Mężczyzna
    Aha, nadal jednak utrzymuję że ciężko się janusza czyta. Mam nadzieję, że będzie dużo pisał i się szybko poprawi :-)

    _________________
    "They got money for wars but can't feed the poor" T. Shakur


    Góra
     Zobacz profil Wyślij e-mail  
     
     Tytuł: Re: poczatki kwidzynskiego big beatu
    PostNapisane: 3 października 2013, o 12:40 
    Tosia napisał(a):
    Cytuj:
    chaos mnie odstrasza niestety

    gorzkie żale.....


    nie żalę się, z przykrością stwierdzam fakt że przestaje mi się chcieć czytać temat któremu bardzo kibicowałem


    Góra
      
     
     Tytuł: Re: poczatki kwidzynskiego big beatu
    PostNapisane: 3 października 2013, o 12:52 
    Offline
    Avatar użytkownika

    Dołączył(a): 26 lutego 2007, o 13:24
    Posty: 226
    Lokalizacja: Europa
    Płeć: Kobieta
    Cytuj:
    nie żalę się, z przykrością stwierdzam fakt że przestaje mi się chcieć czytać temat któremu bardzo kibicowałem

    to nie Ciebie dotyczyło, Twoja wypowiedz jet ok. :)

    _________________
    http://www.youtube.com/watch?v=CHaxT79NqJw


    Góra
     Zobacz profil Wyślij e-mail  
     
     Tytuł: Re: poczatki kwidzynskiego big beatu
    PostNapisane: 3 października 2013, o 15:53 
    Offline
    Avatar użytkownika

    Dołączył(a): 31 stycznia 2010, o 22:28
    Posty: 925
    Lokalizacja: 3 city
    Płeć: Mężczyzna
    Zgadzam się że w tym temacie jest chaos totalny. Trochę trudno to ogarnąć skoro okazuje się że wielu muzyków nie żyje. Szkoda że nie zabiorą głosu w sprawie historii kwidzyńskiego big beatu. Temat jest ciekawy i wymaga usystematyzowanie.
    Maży mi się "rejestr" zespołów wraz ze składami osobowymi i latami działalności.
    Proponuję ten wątek połaczyć z podobny istniejący na forum:

    viewtopic.php?f=9&t=2625&start=60


    Góra
     Zobacz profil Wyślij e-mail  
     
     Tytuł: Re: poczatki kwidzynskiego big beatu
    PostNapisane: 3 października 2013, o 18:49 
    Offline

    Dołączył(a): 30 czerwca 2013, o 17:42
    Posty: 103
    Płeć: Nie wybrano
    Dziekuje za te slowa krytyki,nie majac nikomu za zle,nie obiecuje poporawy, po prostu nie mam daru dopisania nawet takiej kroniki wspomnien. Ten ostatni watek napisalem szczegolnie skrotowo, zrozumiec moglby ten kto byl w tym czasie w tym "swiatku muzycznym". Nie bede poprawial ani uzupelnial, bo nie znajac tamtych "ukladow,ukladzikow spolecznych" ciezko by mi bylo dalej kontynuowac to, co juz jest trudne,nudne i nie do przyjecia, przez zdecydowana wiekszosc na tym Forum.Przepraszam, janusz.


    Góra
     Zobacz profil Wyślij e-mail  
     
     Tytuł: Re: poczatki kwidzynskiego big beatu
    PostNapisane: 3 października 2013, o 19:36 
    nie przepraszaj, chodzi tylko o czytelność tekstu. żadne tajne układziki nas zapewne nie obchodzą. czysta, surowa historia. Nic więcej (bez składek na imprezy na które się wybierasz ;) )


    Góra
      
     
     Tytuł: Re: poczatki kwidzynskiego big beatu
    PostNapisane: 3 października 2013, o 19:38 
    Offline
    Przyjaciel forum

    Dołączył(a): 6 grudnia 2006, o 13:41
    Posty: 14824
    Lokalizacja: W-wa.
    Płeć: Mężczyzna
    janusz czechowski kontynuuj jak najbardziej, ludzie inteligentni ułożą to sobie w głowach. Po jakimś czasie pewnie da się to uporządkować. Ważne, że są jakieś informacje.


    Góra
     Zobacz profil Wyślij e-mail  
     
    Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
    Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 235 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Następna strona

    Strefa czasowa: UTC + 1


    Kto przegląda forum

    Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


    Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
    Nie możesz odpowiadać w wątkach
    Nie możesz edytować swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz dodawać załączników

    Szukaj:
    Skocz do:  
    cron


    -->

    Forum e-kwidzyn jest własnością Stowarzyszenia Promocji Medialnej e-Kwidzyn. Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników Forum. Właściciel Forum nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zgłoś post do moderacji.