Niezależne forum mieszkańców Kwidzyna i nie tylko :-)

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Posłuchaj proszę i skomentuj ;>
PostNapisane: 16 marca 2007, o 17:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lutego 2007, o 16:38
Posty: 249
Lokalizacja: Kwidzyn
Płeć: Mężczyzna
www.christal.mp3.wp.pl
mam tam jeden ze swoich kawałków i jestem ciekaw co o nim sądzicie zarówno od strony muzycznej jak i technicznej. Niestety serwis na wp strasznie mozolnie dodaje nowe kawałki, dlatego jest tu taka bieda, ale pracuje nad stroną. Pracuję tylko na komputerze od 6 lat, wcześniej Fastracker obecnie Skaletracker, ale nie ma to nic wspólnego ze sklejaniem paru obcych sampli pod rytm breaków. Dużo śrubuje i wykręcam na własnej klawiaturze (ot uroda trackerów); Jestem ciekaw, jak wiele osób w Kwidzynie pasjonuje się tworzeniem muzyki "elektronicznej", może byśmy się jakoś skupili na forum i porozmawiali. Może coś ciekawego by się z tego wykluło, bo przecież na nadmiar atrakcji z tego gatunku w naszym mieście nie można narzekać ;) Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 marca 2007, o 18:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lipca 2006, o 07:57
Posty: 122
Lokalizacja: Gdansk / Kwidzyn
Płeć: Mężczyzna
Kiedys, daawno daaawno temu non stop siedzialem przed fasttrackerem 2.0. Trwalo to jakies 2, 3 lata, ostatni modek zrobilem w roku 1999, od tamtego czasu juz sie tym nie zajmuje. Glownie dzialalem na scenie PC, modki robilismy w formacie xm, o mp3 malo kto wiedzial... ehh, to byly czasy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 marca 2007, o 18:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lutego 2007, o 16:38
Posty: 249
Lokalizacja: Kwidzyn
Płeć: Mężczyzna