Cytuj:
uwage interes Multimedii, bo przeciez nie klienta
Błąd.MM wyłączyła analog z powodu...postępu.Aby wprowadzić pełną ofertę cyfrową musieli to zrobić.2 kanały analogowe to 1 cyfrowy.Takie są prawa rynku.Wygrywa ten ,kto ma bogatszą ofertę.A w tej kwestii MM w całej Polsce mocno nadrabia zaległości.
Oczywiście taka zmiana może być uciążliwa,szczególnie dla klientów starszych wiekiem.Ale to też sprawi,że pozmieniają swoje umowy,w których mocno przepłacają w stosunki do oferty .O jakości nie wspomnę.
Cytuj:
Zaplac nam za drugi dekoder. Proste.
Co do finansów.Będę powtarzał do znudzenia.Kończy się umowa?Poświęć 10 minut na Poczcie i wysyłaj wypowiedzenie.
Naprawdę jest inna rozmowa.Pamiętam jak było w BOK-u na Spłódzielczej:"U Pana oferta cyfrowa niedostępna,chce Pan zmienić sprzęt?A co stary nie działa?I tak nie da rady....itp,itd"O czasie nie wspominam nawet

A po wysłaniu wypowiedzenia dzwoni miła Pani i zadaje sakramentalne pytanie:"czy możemy porozmawiać na temat tego wypowiedzenia i ewentualnej oferty dla Pana?".
Warto też założyć konto na EBOK-u.
Faktury on-line,bardzo szybkie wsparcie techniczne(kiedyś dzwonili do mnie 30 minut po złożeniu zapytania,czyli o ..18.45).
Ja mimo że jestem klientem MM,od 3 lat nie byłem w lokalnym BOK-u.Z pożytkiem dla moich nerwów.