Forum e-kwidzyn.pl
http://forum.e-kwidzyn.pl/

Kwidzyn - dostawcy internetu
http://forum.e-kwidzyn.pl/viewtopic.php?f=80&t=1511
Strona 10 z 10

Autor:  qra [ 18 października 2017, o 09:39 ]
Tytuł:  Re: Kwidzyn - dostawcy internetu

Rozumiem, że wypoweidź jest sarkastyczna.
Usunięcie analogowych kanałów spowodowało zniknięcie połowy kanałów, które były tak mozolnie ustawiane.

Autor:  JanKol [ 18 października 2017, o 10:22 ]
Tytuł:  Re: Kwidzyn - dostawcy internetu

Nie.
W żadnym wypadku.
Usunięcie analogu jest jak najbardziej słuszne.

Autor:  Unf [ 18 października 2017, o 16:00 ]
Tytuł:  Re: Kwidzyn - dostawcy internetu

Oczywiscie, ze sluszne, biorac pod uwage interes Multimedii, bo przeciez nie klienta. Masz 2 telewizory? Chcesz miec programy, ktore ci zabralismy? Zaplac nam za drugi dekoder. Proste.

Autor:  JanKol [ 18 października 2017, o 16:44 ]
Tytuł:  Re: Kwidzyn - dostawcy internetu

Cytuj:
uwage interes Multimedii, bo przeciez nie klienta

Błąd.MM wyłączyła analog z powodu...postępu.Aby wprowadzić pełną ofertę cyfrową musieli to zrobić.2 kanały analogowe to 1 cyfrowy.Takie są prawa rynku.Wygrywa ten ,kto ma bogatszą ofertę.A w tej kwestii MM w całej Polsce mocno nadrabia zaległości.
Oczywiście taka zmiana może być uciążliwa,szczególnie dla klientów starszych wiekiem.Ale to też sprawi,że pozmieniają swoje umowy,w których mocno przepłacają w stosunki do oferty .O jakości nie wspomnę.
Cytuj:
Zaplac nam za drugi dekoder. Proste.

Co do finansów.Będę powtarzał do znudzenia.Kończy się umowa?Poświęć 10 minut na Poczcie i wysyłaj wypowiedzenie.
Naprawdę jest inna rozmowa.Pamiętam jak było w BOK-u na Spłódzielczej:"U Pana oferta cyfrowa niedostępna,chce Pan zmienić sprzęt?A co stary nie działa?I tak nie da rady....itp,itd"O czasie nie wspominam nawet :evil: A po wysłaniu wypowiedzenia dzwoni miła Pani i zadaje sakramentalne pytanie:"czy możemy porozmawiać na temat tego wypowiedzenia i ewentualnej oferty dla Pana?".
Warto też założyć konto na EBOK-u.
Faktury on-line,bardzo szybkie wsparcie techniczne(kiedyś dzwonili do mnie 30 minut po złożeniu zapytania,czyli o ..18.45).
Ja mimo że jestem klientem MM,od 3 lat nie byłem w lokalnym BOK-u.Z pożytkiem dla moich nerwów.

Autor:  Unf [ 19 października 2017, o 14:48 ]
Tytuł:  Re: Kwidzyn - dostawcy internetu

JanKol napisał(a):
Oczywiście taka zmiana może być uciążliwa,szczególnie dla klientów starszych wiekiem.Ale to też sprawi,że pozmieniają swoje umowy,w których mocno przepłacają w stosunki do oferty .O jakości nie wspomnę.


To zeby zyskac na jakosci to ci starsi wiekiem beda tez musieli zmienic telewizory... ~~ A i Ci starsi to sa wlasnie pierwsi do golenia przez "uczciwych" doradcow.

Cytuj:
Co do finansów.Będę powtarzał do znudzenia.Kończy się umowa?Poświęć 10 minut na Poczcie i wysyłaj wypowiedzenie.
Naprawdę jest inna rozmowa.Pamiętam jak było w BOK-u na Spłódzielczej:"U Pana oferta cyfrowa niedostępna,chce Pan zmienić sprzęt?A co stary nie działa?I tak nie da rady....itp,itd"O czasie nie wspominam nawet :evil: A po wysłaniu wypowiedzenia dzwoni miła Pani i zadaje sakramentalne pytanie:"czy możemy porozmawiać na temat tego wypowiedzenia i ewentualnej oferty dla Pana?".
Warto też założyć konto na EBOK-u.
Faktury on-line,bardzo szybkie wsparcie techniczne(kiedyś dzwonili do mnie 30 minut po złożeniu zapytania,czyli o ..18.45).
Ja mimo że jestem klientem MM,od 3 lat nie byłem w lokalnym BOK-u.Z pożytkiem dla moich nerwów.


A to akurat dobra porada :)

Strona 10 z 10 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/