Trivet napisał(a):
Nie chcę pracy, w której ktoś nazywa mnie gburem, tępakiem i podważa moje umiejętności.
Więc jak chcesz pracować w sklepie to musisz być
zawsze miły i uśmiechnięty i naprawdę było by przynajmniej miło gdybyś
wiedział co sprzedajesz i się tym interesował oraz gdybyś był
pomocny w dokonaniu
właściwego wyboru.
Pamiętaj, że to klient w sklepie płaci na Twoje wynagrodzenie. Jeśli będzie zadowolony przyjdzie znowu, jeśli nie będzie zadowolony to już nie przyjdzie i będzie Cię nazywał tępakiem i gburem.
Pamiętaj, że dbanie o to, żeby klient był zadowolony to też umiejętność...
Szczególnie w sklepach rtv/agd gdzie klient dość często zostawia w kasie kwotę czterocyfrową i nie mówię tu o groszach po przecinku.
Aby w pracy nikt nie nazwał Cię jak wyżej, musisz się starać i wyprzedzać oczekiwania. Skoro nie chcesz się rozwijać, to Twoja sprawa. Jak popełnisz w pracy błąd to możesz się spodziewać tego, że dostaniesz burę od przełożonego albo od klienta i inwektywy zacytowane powyżej spadną na Twoją głowę.
W każdej pracy trzeba się starać wypaść jak najlepiej, i każdą trzeba szanować tak samo jak klienta/interesanta/petenta.
Tobie widać na pracy średnio zależy i średnio też ją szanujesz.